• تلفن06135563313
  • ایمیلinfo@kmermanmotor2202.co
  • آدرساهواز،ابتدای کوت عبدالله کرمان موتور طاهری پور
  • ساعتهای آزاد7:30 تا 20
کرمان موتور طاهری پور

مشخصات خودوی جک جی 4

  • این موضوع 0 پاسخ، 1 کاربر را دارد و آخرین بار در 5 ماه پیش بدست admin به‌روزرسانی شده است.
نمایش 0 پاسخ رشته ها
  • نویسنده
    نوشته‌ها
    • #1741
      admin
      مدیرکل


      J4 محصول 2013 است و جایگاهی بین J3 و J5 دارد. از آنجایی که تولید J3 در 2013 متوقف شد، می‌توان J4 را ارزان‌ترین سدان جک به حساب آورد. جک، محصولاتش را در قالب دو برند مختلف تولید می‌کند؛ یکی Heyue مختص محصولات ارزان‌تر و دیگری Refine که مختص محصولات نسبتا لوکس‌تر است. سدان J4 نیز از برند Heyue است و به همین دلیل در برخی بازارها با نام Heyue A30 نیز آن را می‌شناسند. جک J4 تنها یک پیشرانه دارد که از سری HFC4GB2 است. کرمان موتور با کمک این پیشرانه مشترک (که در قلب J5 دنده‌ای مونتاژی نیز می‌تپد) می‌تواند بخش قابل توجهی از هزینه‌هایش را کاهش دهد. جک J4 همچنین پلتفرم یکسانی با جک S3 دارد و حتی فاصله محوری این دو برادر کاملا مشابه است. جالب است بدانید که طراحی بیرونی J4 در استودیو ایتالیایی جک و توسط Daniele Gaglione انجام شده است؛ همان شخصی که سال 2006 برای طراحی بیرونی آلفارومئو 8C برنده جایزه بهترین طراحی سال (CDOTY) شده بود.

      طراحی ظاهری و بدنه جک جی۴

      در نگاه اول، نمای ظاهری جک جی۴ به اندازه برادر بزرگتر خود یعنی مدل جی۵ چندان جذاب، هماهنگ و زیبا به نظر نمی‌رسد. شاید شما هم مانند نگارنده در همان لحظات اولیه دیدار با جک جی۴، به یاد هیوندای اکسنت به ویژه در نمای جانبی، افتاده باشید.

      اگرچه هیچگونه شواهدی دال بر الگوبرداری از روی دست طراحان اکسنت فعلا در دسترس نیست. نمای روبه روی این خودرو از چراغ‌های برجسته با سایز مناسب و طراحی نسبتا ساده بهره می‌برد. گرافیک داخلی چراغ ها نیز حرفی برای گفتن نداشته و کاملا اقتصادی طراحی شده است.

      فضای بین دو چراغ اصلی را جلوپنجره‌ای ذوزنقه فرم که مزین به نماد ستاره جک و سه نوار کرومی‌ست، پر نموده است. همچنین جای خالی چراغ های روشنایی در روز (دیلایت) کاملا در چهره جک جی۴ احساس می شود.


      محدوده مشکی رنگ نیمه پایینی سپر جلو شامل یک مجرای ورودی هوا با زمینه توری شکل است که توسط حاشیه‌های کرومی نسبت به جایگاه مه شکن‌ها، هایلایت شده است. در دو گوشه پایینی سپر نیز چراغ‌های دایره‌ای شکل مه‌شکن در جایگاههای مذکور جا خوش کرده‌اند.

      خطوط حجمی زیادی در نمای روبرو به چشم نمی‌خورد؛ یک جفت از این خطوط در ادامه ستون‌های A بر روی درب کاپوت تا دو طرف جلو پنجره تداوم یافته‌اند. همچنین یک جفت چین خوردگی حجمی دیگر نیز از زیر چراغ‌های جلو به صورت قوس‌دار تا دو طرف مجرای ورودی هوا در ناحیه مشکی سپر امتداد داده شده‌اند.

      طراحی داخلی و کابین جک جی۴

      با ورود به کابین جک جی۴، شاهد یک محیط به نسبت متقاعد کننده هستیم. طراحی کلی داشبورد همانند فضای بیرونی چندان شاخص و برجسته نیست، اما از نظر بصری دلنشین جلوه می کند.

      فقدان صفحه نمایشگر لمسی که این روزها تقریبا پای ثابت اکثر خودروهای چینی بازار شده است را می‌توان مهمترین نقیصه و کمبود کابین جی۴ به حساب آورد. البته در برخی کشورهای دیگر جی۴ به همراه نمایشگر لمسی عرضه می‌شود که متاسفانه این امکان برای مشتریان ایرانی فراهم نشده است.

      مجموعه ای از دکمه‌های مختلف مرتبط با کنترل سیستم صوتی، فلاشر و غیره به همراه یک نمایشگر کوچک TFT در محدوده زیرین دریچه‌های میانی تهویه، جایگاه صفحه نمایشگر لمسی را به تسخیر خود درآورده‌اند.


      به طور کلی طراحی و کیفیت فضای داخلی جک جی۴، با توجه به سگمنت این خودرو و همچنین بهای پرداختی در ازای آن، در سطح قابل قبولی بوده و به نظر نگارنده حتی می‌تواند بیشتر از شمایل بیرونی خودرو مورد پسند واقع گردد. همچنین ابعاد بدنه جک j4 به شرح ذیل است:

      طول: ۴۳۳۵ میلی‌متر، عرض: ۱۷۲۵ میلی‌متر، ارتفاع: ۱۵۰۵ میلی‌متر، فاصله دو محور: ۲۵۶۰ میلی‌متر

نمایش 0 پاسخ رشته ها
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.